Wednesday, February 4, 2009

wanie engage!!


alaaaa...wanie dh tunang dah..bukan nk tunggu aku pun...hehehhe...wanie kawan baik aku time kt uma sewa dulu dan sampai sekrg die kawan baik aku...byk rasia aku die simpan...kalu terpecah mmg keje wanie la yg pecahkan..huhuhu..time die tunang aku datang ngn raha(cik tonah),chi ar n mak siput...seronok gle2 aku dapat kumpul bebudak uma dulu..yela dulu tidur sebantal, kentut bersepah sume...meh sni aku kenalkan satu persatu..dari kiri namenyer raha,kitorg pangil cik tonah,die nie la yang kejutkan aku pepagi nk slt subuh nk pg kelas..boleh kate jam loceng la die nie..die nie suke membebel sb suare die menyempring org jawa ckp..bingit telinge kalu dengar..hah yang sebelah tu aku la..hehehe..pas tu yg tunang tu wanie la..hah die nie ratu sms kitorg gelarkan..memang suke bersms tak pena lenguh tangan die,sampai pena satu ari wanie nie buat la teknik rebonding kt rambut chi ar, sambil buat tu die bersms hah sampai terbakar rambut si chi ar tu dibuatnyer..wanie pe lagi dengan sikap kalut die tu..hehehe..sebelah tu chi ar hah die nie pening skit..merepek2 la die nie suke buat..merempit jugak la die nie..pas tu last anis.kitorg pangil mak siput sebab die suke buat siput rambut die..die nie mmg garang kitog buat die cm ibu kitorg bleh bermanje2..hehehe..

No comments:

Post a Comment