Saturday, June 19, 2010

What aim feling now!

mmmmm...skang nie mane2 pegi jela msti org cakap alah berseri2 dah muke pengantin nie...huh...lagi dua minggu je nie..ape aku nk buat hah???...sometime rase kaget yang amat sangat..perasaan semua bercampur baur...kejap nk kawin kejap kang rse tak nk kawin...adui..mungkin gementar kot...semua persiapan boleh la dikatakan berjalan lancar..tapi masih banyak yang perlu dilakukan lagi...4 my family nie pengalaman pertama mengadakan kenduri kahwin...uhhhuhuhuhu rase cm besar besaran pulak...sume nk ada...tp maybe dorg excited kan...aku biarkan je...yang penting parents yang keluar duit..hehehe aku dah pokai...yang kelaka nyer sekarang nie ibu ari2 berpesan ' hah nk jadi bini org kene buat ini itu'..adui..tot tet tot tet...yg tak tahan ibu nk aku jadi isteri mithali...boleh ker?????? toi toi..insyallah kan..korang semua doakan ek..
sedih: aku rase sedih sangat, sebab kite nk tingalkan family kite yang kite tinggal sejak dari lahir..mmg la boleh jumpe pas kawin tapi keadaan dah tak sama..yang tak tahan nk tingalkan ibu..macam mane la aku nanti..selama nie manje je ngn ibu..org lain boleh ke paham aku...
gementar: mcm2 gementar aku...meniti hari2 yang mendatang..eeee scary nyer nk pk...
takut:pssst..psssst..orang kate pas kawin sume berubah betul ker...
nie la antara2 perasaan aku...banyak lagi tuh tapi tak terpk...nk berehat...tak larat sangat rasenyer...
sayang korang sume..

2 comments:

  1. hehe.. berdebar2 ek, takpe, semuanya akan okay nanti.. hehe.. akak masukkan ema dalam bloglist akak, ok?

    ReplyDelete