Monday, July 19, 2010

Sudah Bergelar Isteri...orang....

Huhuhuhu...dapat jugak update blog setelah berumahtangga nie..alhamdulila semuanye telah selesai...huh lega la sangat2...penat nyer rase berbaloi selepas melihat hasinyer...Terima kasih sangat2 kat ibu,ayah,along,angah n ujiq...sian u all penat sangat..n kepada mak cik2 yang telah berkampung dirumah ku..tak banyak gamba yang dapat ku tangkap..sebab aku jadi penganti..hehehe...hanye tunggu gamba dari my photographer saje...arief redzuan (patcrew photographer)...ramai yang pelik kahwin ku kali nie photographer ramai gle..tapi yang penat aku la..penat senyum..hehehe...sebenayer photographer yang aku amik nie bergerak by theme..tu pasal la ramai beno...hehehe..nie je sikit2 gamba yang aku dapat upload dulu..nantikan yang dari photographer punyer...

time ni dah sudah diijabkabulkan...dengan sekali lafaz aku menjadi milik mohd natasha (tasha)


ini gamba potong kek...hah cantik tak kek ini..kek ini dibuat khas dari rezanani (kak nani)mmg best sangat..tak sangka reza nani nie dapat membuat kek mengikut citarasa aku..sangat2 puas hati aku tengok..dorang mmg profesional buat kek...hopefully pas kak nani dapat baby rezeki die semakin bertambah..


ini je gamba dapat ditangkap oleh adik aku..huhuhu..like a princes ya...mmg puas hati die make up..simple but nice...


Ini la hadiah2...sebenaye ini baru separuh..hari yang berikutnyer banyak lagi hadiah diterima...terima kasih sangat la kepada yang memberi...ema doakan semoga korang murah rezeki...aminn...

No comments:

Post a Comment