Tuesday, November 8, 2011

delivery my baby...

hahaha....lame tak update blog...yela semenjak dapat baby nie. mmg banyak keje nk kene arrange betul2..yela timing sume lari..sume benda nk kene stup balek...life dah tak sama mcm time berdua dulu..hahaha....okeh la let's cete my baby...
okeh, firstly nk bagitay aku nie overdue, mule2 tarikh jangka bersalin 10.4.2011 tapi still tak de ape2 tanda, so doc pn postpon sampai 19.4.2011, kalu tak de tanda jugak kene bersalin...tapi time 17.4.2011 baby aku dah kurang gerak, mlm tu jugak bersiap2 ngn my hubby g hospital ampang..aku dah prepare sume sebab mmg tau akan kene tahan wad,.mlm tu pergi n terus kene tahan wad, doc ckp esok aku kene induce untuk keluarkan baby...wow! teringat org ckp kalu kene induce sangat sakit..tapi aku berserah jela,.heheh...18.4.2011 aku kene induce pagi masuk ubat, mmg tak rasa ape, tapi aku dah bukak 3cm, pas tu mlm kul 7.30 aku masuk labour room, hehehe berdebar nasiblah my hubby ada ngn aku..hehehe..time induce kali kedua masuk ubat melalui air tu, mmg sangat terasa, sampai nk nangis sume dh tak bleh sb terlalu sakit,..bile dh induce baru bukak 4 cm huh 1jam pas tu baru bukak 5cm, oh god! i think kul bape baby aku nie nk kua maybe kul 5pagi esk kot sebab aku kire2 sampai kul5 pagi genap 10cm..hehehe..tapi mmg tuhan maha adil n mmg die ringankan sakit bersalin aku, dari 5cm terus capai 10cm kul12 tu aku terus bersalin...n aku teran2 4kali je mmg fully baby aku keluar...ah lega sangat rase..n tgk my baby mmg cm jepun muke die...oh! i got a baby..hahahaha mmg tak percaya...

Taaddaaa!! this is my baby cute tak! huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment