Wednesday, February 11, 2009

tagged ni dari lela..hahahaha kamu tgk aku jawab kemende nyer..hehehehehe



1.Kalau kau tinggal seorang diri di dunia ini. Apa kau akan buat?aku akan shoping ape aku nk..hahaha..aku akan bawak kapal terbang sendiri sb tak de sape nk mara aku..pas tu klu rase bosan aku akan bercakap sorg2 n ending nyer jd org gile...

2. Apa kau akan lakukan jika kau hanya tinggal 24 jam sahaja untuk hidup dan kau boleh lakukan apa saja di seluruh dunia?
24jam LAGI!!!! cukup ke mase nie aku nk tobat..tak setimpal kot ngn dosa aku...ape aku akan buat ek??? hah aku akan sedekah kan sume harte aku kt anak yatim kt org miskin..pas tu aku mntak maaf kt sume org..last aku nk solat tanpa henti, mst aku mati dalam semayang...

3. Berikan 5 nama untuk kau bawa ke mana sahaja. Dimana dan kenapa? (keluarga dikira satu)
1. Family- ibu, ayah n adik beradik aku..dorg la org pertama yg aku kenal kt dunia nie...
2. boyfriends aku - genting, sb aritu aku tingalkan die..
3. mira & nira - terenganu sb dh lame dh janji ngn korg
4. lela - Pulau Kapas..ko kene cari kapas untuk aku kt pulau tu..ADE PAHAM LELA!!
5. Sume kengkawan aku - aku nk ajak g Langkawi sape berani nk belanje aku..huhhuhu


4. 3 sebab anda berblog?
1. sebab aku suke merepek....
2. sebab nk kurangkan percakapan n tingkatkan menaip..
3. benda berfaedah la gak yg boleh aku buat..


5. 2 cara untuk mengubah dunia?
first aku nk hapuskan semua kereta n aku nk surh sume nek beskal je..senang tak de jem..nk jalan jauh nek flight baru la ade clas..
second aku nk cipta alat yang bleh scan org tu jahat ke tak..hah mst tak de org jahat nanti...

6. Siapakah sahabat pertama kamu..
sahabat pertama aku adalah orang yang mengenali aku seadanya dan die tahu kehendak aku tanpa aku beritahu...

7. Apakah mimpi kau yang paling teruk?
mimpi yang paling teruk????? aku lupe la...

8. Kau bagaimana orangnya?
ntahla orang cakap aku nie peramah..tp org la ckp ek..

9. Terangkan kau punya cara?
caraku dan caramu berbeza...tajuk lagu nikki feat zahid.

10. Kau seorang pembuli?
tak kot..tak suke buli sebab kesian..tp klu org tu buat jahat kt aku dulu..hah tau la akibatnyer akan ku buli sampai die tak akan melupakannya..

11. Sila tag 4 orang untuk membuat tag ini.
1. mira - sebab ko sengal...
2. nira -- sebab ko tak de keje duk kt uma tu..
3. ira -- saje nk kcu ko...
4. wanie--ko jgn asik nk berangan jer...

No comments:

Post a Comment