Friday, June 18, 2010

i'm back...



Wah!!! hampir setahun tak update blog aku nie...banyak yang telah berlaku...dan yang paling latest sekali...aku hampir bergelar isteri orang!!! wah tak sangka sangat!!! cete nyer camnie..selepas aku clash ngn mamat sorang nie aku bergelar single..hidup aku kembali lebih ceria yayayaya!!! aku pula cam goreng pisang panas..ramai je jejaka2 bek yang aku kenal atau nk jumpa la ape la...tetapi maleh la nk layan..cewah bajet cun leh akunie..hehehehe...tapi kita perlu mempercayai bahawa kalu dah jodoh tu nk datang die datang je tak bagi singnal pun..hehehehe...bulan april tahun lepas aku pun join la si emy dol n nira pergi bercuti di pangkor ngn rakan-rakanyer yang aku kenal skit2 la...hah nie tengok tuh gambanyer...disebalik percutian inilah tersimpan seribu cerita..lalalala...

No comments:

Post a Comment