Friday, June 18, 2010

Perkenalan...



HAHAHAHA...inilah bakal nyer name nyer Mohd Natasha...time nie kitorang berkawan je...time nk pg pangkor nie salah seorang membe kitorg tak jadi pegi..so kereta pn telah berkurangan...sebab emergency punye kes tasha nie terpaksalah bawak kete nyer...kitorang pn tak kisah la sebab tak tengok lagi ketenyer..ble tengok je ketenyer, dua kali aku tnye betul ke beb! sampai pangkor nie nk pg bukan sampai tol jalan duta je..hehehe..die pn time tu malu2 die senyum jela..tp dlm hati tu terasa mcm la aku tak tau...die pun bersihkan la ketenyer...kete bawak pegi site..beselah dengan gam,pasir,simen,lipas,semut..sume ade...sebab tak nk kacu daun emy ngn nira,..aku ngn mira pn nek la kete si tasha nie..aku ddk depan mira ddk belakang sebab mira ckp nanti bf die mara kalu ddk depan..aku pn ddk jela depan,ape nk kisah..bkn ade perasaan pn ngn si tasha nie..sepanjang perjalanan berborak la kami mule nk berkenal2..kire ok la si tasha nie mau berckp..sebab before nek kete tu emy dah pesan pandai2 la ek jage tasha, die nie pemalu skit ngn pompuan...mmm tapi kitorg berjaya mengoda die supaye bercakap..hehehe..sepanjang perjalanan tuh mmg tak leh tido sebab dlm kete tasha nie mcm2 haiwan peliharaan die yang keluar, semut la lipas la...tapi ini merupakan pengalaman pertama aku...kelaka sangat...kesian tasha kene bahan teruk ngn kitorg..akhirnya kami berjaya juge sampai die pangkor tu...

No comments:

Post a Comment